در فیلم زیر کنترل مغز موش از راه دور را مشاهده می کنید و اینکه چگونه می توان مغز را تحت تاثیر قرار داد تا در تصمیم گیری موش تاثیر کذاشت :

 

مدت زمان: 1 دقیقه 8 ثانیه

 

از دیدگاه علوم شناختی نقش رسانه باید همانند ویدیو بالا باشد یعنی همان دستگاهی که بر روی سر موش قرار داده شده است  و  هر زمان کنترل کننده دستگاه اراده کند موش همان کار را انجام میدهد، یعنی برنامه های یک رسانه باید طوری بر ذهن و مغز مخاطب تاثیر بگذارد که مخاطب بدون مقاومت، نتیجه‌ای که رسانه دنبال می‌کند را بپذیرد.

البته بقول دکتر خرازی رسانه باید هنرمندانه به مخاطب خود قدرت تحلیل، شناخت و آزادی انتخاب بدهد و این مسأله موجب ماندگاری پیام خواهد شد. القای غیر‌مستقیم پیام از ترفندهای رسانه‌های امروزی است.

آزمایش فرمانبرداری میلگرام

کدام قسمت مغز را باید دستکاری کرد تا مثل افرادی همچون داعش شد؟!

رسانه ها چطور باید مخاطب خود را آزادانه تحت تاثیر قرار دهند

رسانه ,مخاطب ,موش ,تاثیر ,مغز ,  ,رسانه باید ,مخاطب خود ,تاثیر قرار ,تحت تاثیر ,های یک

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران